Նախագիծը նախատեսված է 4-5-րդ դասարանցիների համար
Ժամկետը՝ շուրջ տարի
Նախագիծը կազմված է երկու փուլից՝ սերմնահավաք և սերմնացան:
Սերմնահավաք փուլ. սեպտեմբեր-հոկտեմբեր
Նպատակը.
- Հավաքել դպրոցի և հարակից այգիների ծաղիկների սերմերը
- Ճամփորդությունների, արշավախմբերի, արտագնա ճամբարների ժամանակ հավաքել տարբեր բույսերի սերմեր, պտուղներ
- Մասնագետի օգնությամբ ճշտել բույսի անունը
- Սերմերի մշակում, պահպանում, պտղամսից չրի պատրաստում
- Համացանցից դուրս բերել տեղեկություններ այդ բույսի մասին և կատարել թարգմանություններ
- Ճիշտ մաքրել և առանձնացնել սերմերը պարկուճներից, կատարել հաշվարկներ. մեկ բույսից ստացած սերմերի քանակը
բ. մեկ պարկուճից ստացած սերմերի քանակը
գ. առողջ և չձևավորված բույսերի հարաբերական հաշվարկ
Սերմացան. փետրվար-ապրիլ
- Առանձնացնել սերմերը
- Փոքրիկ ջերմոցների ստեղծում լաբորատոր պայմաններում
- սերմնացան բակային պայմաններում — ապրիլ ամիս՝ երբ հողի ջերմաստիճանը հասնում է +15 C-ի:
Արդյունքում
- Կունենանք մեծ քանակությամբ սեփական սերմեր
- Սովորողները կճանաչեն շրջակա միջավայրի բույսերը, կկարողանան բույսերի սերմերը ճիշտ առանձնացնել և պահպանել
- Սովորողները սովորում են բուսերի խնամք սկսած ամենասկզբից՝ սերմից, ինչպես ցանել, որ բույսը (ծաղիկը) ինչ խորությամբ պետք է ցանել, ինչքան ժամանակում կծլի, ջերմաստիճանը և լույսը ինչ նշանակություն ունի բույսի աճի համար, ինչպես պետք է ջրել, ինչ հաճախականությամբ, ինչպես են տեղափոխում սածիլը և այլն:
- սերմի կառուցվածքի տիրապետում
- սովորողների անհատական հետազոտության արձանագրում սեփական բլոգում՝ պատում-ֆոտոշար, տեսանյութ, ռադիոլուր
Նախագծի շրջանակում համագործակցում՝
- Այցելություն ջերմոց-լաբորատորիա
- Պարբերական այցեր կրթահամալիրի Ագարակ