Рубрика: Նախագծեր, Ընտրությամբ գործունեություն

Իմ բույսը, իմ կենդանին

imag8337

Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանցիներ

Ժամկետը՝ շուրջտարի

Վայրը՝  Արևմտյան դպրոց

Նպատակը՝ Սովորողների մեջ սերմանել սեր բուսական և կենդանական աշխարհի հանդեպ, ձեռք բերել պատասխանատվության զգացում խնամքով վերաբերվելու շրջակա միջավայրին, բարեխիղճ կատարելու իրենց պարտիզպանի պարտականությունը:

  • Իր խնամած բույսի, կենդանու փորձի փոխանակում հասակակիցների շրջանակում: Յուրաքանչյուր սովորող պատմում-գրում-արձանագրում է իր խանամած բույսի կամ կենդանու խնամքը,կլինի դպրոցում թե տանը, բնավորությունը, զվարճալի պատմությունները:

Արդյունքում՝ Սովորողները ստեղծած ուսումնական նյութերը տեղադրում են իրենց բլոգներում, նեևկայացնում իրենց ընկերներին։

Էրիկ Աբգարյան

Արթուր Մկրտչյան

Հարություն Մկրտչյան

Մարի Հովհաննիսյան

Դավիթ Հովհաննիսյան

Նարե Սուքիասյան֊Իմ բույսը

Մանե Պետրոսյան

Լիլիա Մանուկյան

Արտաշես Մինասյան

Սեդա Դանիելյան

Автор:

Ողջույն, բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Շուշան Ալեքսանյանն եմ, բնագետ, սիրում եմ այն ամենը ինչ կապված է բնության հետ և այդ սերը փորձում եմ փոխանցել իմ սովորողներին: Շատ եմ սիրում նաև ճամփորդել, սովորել և սովորեցնել:

Оставьте комментарий