Рубрика: Նախագծեր, Uncategorized

Սեբաստացու օրերին ընդառաջ. նախագիծ

22361218_901568489999548_1019122387_n

Մասնակիցներ՝ Հարավային և Արևմտյան դպրոցի 4-5-րդ դասարանցիներ

Ժամկետը՝ նոյեմբերի 5-9

Վայրը՝ Հարավային և Արևմտյան դպրոցների այգիներ

Ընթացքը՝ Սովորողների հետ միասին տարածքը նախապատրաստում ենք ձմռանը՝ փորելով ու ծառեր տնկելով, տերևաթափից առաջացած տերևների մաքրում, անհրաժեշտության դեպքում ծառերի էտում, ծաղկի թփերի տեղափոխում, ինչպես նաև աշխատանքներ կիրականացվեն Ագարակում և ջերմոց-լաբորատորիայում:

Համագործակցում.

Ջերմոց-լաբորատորիայի հետ <<Այգու բույսերին ապաստարան>> նախագծի շրջանակներում

Արդյունքը՝ սովորողները կատարած աշխատանքների մասին կհրապարակեն իրենց բլոգներում

Автор:

Ողջույն, բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Շուշան Ալեքսանյանն եմ, բնագետ, սիրում եմ այն ամենը ինչ կապված է բնության հետ և այդ սերը փորձում եմ փոխանցել իմ սովորողներին: Շատ եմ սիրում նաև ճամփորդել, սովորել և սովորեցնել:

Оставьте комментарий