Рубрика: Նախագծեր, Պարտիզապուրակային գործ, Uncategorized

Խաղողի վազերով կանաչ պատի ստեղծում

142-500x375

Վայրը՝ Հարավային դպրոց

Մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանցիներ

Ժամկետը՝ շուրջտարյա

Համագործակցում ենք Արտակ Ռշտունու հետ

Նպատակը՝  դպրոցի հարակից այգում խաղողի շիվերից ստանալ արմատակալներ, որոնք հետագայում կտեղափոխենք դպրոցի հարավային և հարավ-արևմտյան պատերը կանաչապատելու համար :

Ընթացքը՝ խաղողի շիվերի հավաքագրում դպրոցի սովորողների և դասավանդողների օգնությամբ, տնկարանի փորում, պատրաստում շիվերի համար:

Արդյունքը՝ Խաղողի այգիների ստեղծում, որի ընթացքը կերևա բլոգներում

 

 

 

 

 

Նախագիծը սկսել էինք դեռ անցած տարվա մարտ-ապրիլ ամիսներից. սովորողները տարբեր տեղերից խաղողի շիվեր էին բերել: Բակում մի հատված ընտրեցինք, փորեցինք, բոլոր շիվերը տնկեցինք, խնամում ու հետևողականորեն ջրում էինք: Արդյունքում ունեցանք մոտ 15 արմատակալած խաղողի շիվ, որն էլ այս տարի տնկեցինք: Սա դեռ սկիզբն է: Ընթացքը տեսաֆիլմում.

Սովորողների աշխատանքներ.

Բալաբանյան Գայանե

Հովհաննիսյան Մանե

Մարտիրոսյան Մոնիկա

Սարգսյան Հայկ

Ավետիսյան Տիգրան

Автор:

Ողջույն, բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Շուշան Ալեքսանյանն եմ, բնագետ, սիրում եմ այն ամենը ինչ կապված է բնության հետ և այդ սերը փորձում եմ փոխանցել իմ սովորողներին: Շատ եմ սիրում նաև ճամփորդել, սովորել և սովորեցնել:

Оставьте комментарий