Рубрика: Հավաքից-հավաք

Հավաքից հավաք

Պարտիզապուրակային աշխատանքներ

Ուսումնական ջերմոց-ջերմատուն

Ուսումնական Ագարակ

Բույսերի խնամք

Ուսումնական աշուն

Տնկում ենք 30 խաղողի վազ

Հայկական քաղցր սուջուխ

Ուսումնական ձմեռ

Խաղողից գինի

Ճամփորդություն Ալաշկերտի խաղողի այգիներ

Դեպի Արատես

Բարձունքի հաղթահարում. Մաշտոցներ

Բարձունքի հաղթահարում նախագծով դեպի Արմաղան

Ծաղկային տոնավաճառ

Աշնան պատվաստ

Նկուղը՝ որպես լաբորատորիա

Սերմնացան, առցանց դպրոց

Ուսումնական գարուն

Առցանց տեսադաս

Իմ բույսը, իմ կենդանին- առցանց նախագիծ

Հոդված

Գինու և խաղողի դպրոց

Աստղացուցարանում են Արևմտյան դպրոցի  առաջին դասարանցիները — դասվար՝ Արմինե Գյոնջյան

Աստղացուցարանում են Արևմտյան դպրոցի  երրորդ դասարանցիները — դասվար՝ Ծաղիկ Գասպարյան

Կրթահամալիրի հյուրն է մանրէաբան Սոնա Նիկոլյանը

Ընտրությամբ գործունեություն. Կտրոնով բազմացում

Ընտանեկան նախագիծ, վարունգի սերմնացան

Ընտանեկան նախագիծ- Ճանաչում ենք դաշտերի ուտելի կանաչիները

Սիրանուշ Թումանյանն առաջարկում է ծանոթանալ թռչունների տեսակներին։

«Բույսերի կառուցվածքն ու կենսագործունեությունը

 

Автор:

Ողջույն, բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Շուշան Ալեքսանյանն եմ, բնագետ, սիրում եմ այն ամենը ինչ կապված է բնության հետ և այդ սերը փորձում եմ փոխանցել իմ սովորողներին: Շատ եմ սիրում նաև ճամփորդել, սովորել և սովորեցնել:

Оставьте комментарий