Рубрика: Անհատական աշխատանք Վիլյամի համար, Բնագիտության ընթերցարան 5-րդ դասարան

Ուսումնական նյութեր և նախագծեր Վիլյամի համար

Սեպտեմբերի 15֊21

Ուսումնական նյութ

Ինչ է բնությունը

Նախագիծ, սեպտեբեր ամսվա համար

Բույսերի խնամք

Սեպտեմբերի 22֊30

Ուսումնական նյութ

Բնության ուսումնասիրման մեթոդները

Նախագիծ հոկտեմբեր ամսվա համար

Իմ բույսը, իմ կենդանին

Հոկտեմբերի 1֊15

Պարզ և բարդ նյութեր

Աստղագիտությունը Հայաստանում

Կատարիր հետևյալ փորձը.

Վերցրու մեկ մոմ, լավ կլինի փոքրիկ տափակ մոմերից լինի, դիր որևէ տարայի մեջ, որի մեջ ջուր կա, վառի մոմը և ծածկի թափանցիկ տարայով՝ բաժակ կամ բանկա։ Ինչ տեղի ունեցավ և ինչու։

Ընթացքը նկարիր, դիր բլոգ և ուղարկի իմ հասցեին։ Մինչև հոկտեմբերի վերջ ժամանակ ունես։

Հոկտեմբերի 15֊30

Գաղափար տիեզերքի մասին

Ուշադիր կլինես այն աշխատանքներին, որոնք չես արել։

Նոյեմբերի 30-դեկտեմբերի 11

Վիլյամ ջան, դասերը կկարդաս, փոքրիկ տեղեկություն կգտնես համացանցից որևէ հրաբուխի մասին և կտեղադրես բլոգում։

Հրաբուխներ

Երկրաշարժեր

Դեկտեմբերի 14֊25

Գործնական պարապմունք ջերմոցում, դպրոցի բույսերի խնամք, աշխատանք բլոգում։

Փետրվարի 1-12

ԼՃԵՐ ԵՎ ՋՐԱՄԲԱՐՆԵՐ

Գետեր

Նախագիծ՝ Սերմնացան

Փետրվարի 15֊26

Ճահիճներ

Նախագիծ՝ Սերմնացան

Մարտի 1-12

ՄԹՆՈԼՈՐՏ.ՄԹՆՈԼՈՐՏԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ

Մթնոլորտի տաքացումը

Ուսումնական ֆիլմի դիտում 1, 2

Մարտի 15-30

ՄԹՆՈԼՈՐՏԻ ԽՈՆԱՎՈՒԹՅՈՒՆԸ: ՄԱՌԱԽՈՒՂ ԵՎ ԱՄՊԵՐ

Ուսումնական ֆիլմի դիտում

Մարտի 29֊ ապրիլի 9

ՔԱՄՈՒ ԲՆՈՒԹԱԳՐԻՉՆԵՐԸ: ՔԱՄՈՒ ՈՒԺԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ, ՀՈՂՄԱԿԱՅԱՆՆԵՐ

Ապրիլի 26-մայիսի 7

Բույսերի կառուցվածքն ու կենսագործունեությունը

Автор:

Ողջույն, բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Շուշան Ալեքսանյանն եմ, բնագետ, սիրում եմ այն ամենը ինչ կապված է բնության հետ և այդ սերը փորձում եմ փոխանցել իմ սովորողներին: Շատ եմ սիրում նաև ճամփորդել, սովորել և սովորեցնել:

Оставьте комментарий