Рубрика: Ձմեռային ճամբար, Բնագիտատեխնիկական ստուգատես

Բնատեխնիկական ստուգատես. երկրորդ շաբաթվա ամփոփում

Բնատեխնիկական ստուգատեսի երկրորդ շաբաթն ավելի ակտիվ էր, հետաքրքիր հյուրերով, վարպետության դասերով, ֆլեշմոբերով, նախագծերով հարուստ։ Արևմտյան դպրոցից լրացվել է 50֊ից ավել հայտ։ Ստորև կատարված աշխատանքների հղումներն են։

Բնագիտական փորձերի փաթեթ֊Անի Գրիգորյան

Ուսուցողական խաղեր֊Արև Ուզունյան

Հարթակում ծնողն է֊Մարգարիտ Թամազյան

Մեղուները՝ հունվարյան ճամբարի ընթացքում էլ են բզզում֊ Արմինե Գոգինյան

Բնագիտատեխնիկական ստուգատես.սեղանի խաղերի ֆլեշմոբ Արեւմտյան դպրոցում֊Քրիստինե Հովսեփյան

Դպրոցը կառուցողական խաղերի բաց արհեստանոց.  Աբստրակտ բուրգ֊Ֆենյա Արսենյան

Բնատեխնիկական ֆլեշմոբ֊ Վարսիկ Աթոյան

Սերմնացան, մաս 2֊Լուսինե Պետրոսյան

Բնագիտական փորձեր քիմիայի լաբորատորիայում֊Շուշան Ալեքսանյան

Ապարների զարմանահրաշ աշխարհում֊ Շուշան Ալեքսանյան

Կառուցողական խաղերի ֆլեշմոբ֊ Շուշան Ալեքսանյան

Автор:

Ողջույն, բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Շուշան Ալեքսանյանն եմ, բնագետ, սիրում եմ այն ամենը ինչ կապված է բնության հետ և այդ սերը փորձում եմ փոխանցել իմ սովորողներին: Շատ եմ սիրում նաև ճամփորդել, սովորել և սովորեցնել:

Оставьте комментарий