Рубрика: Նախագծեր

Պարտիզպուրակային աշխատանքները Արևմտյան դպրոցում

Մասնակիցներ` դասավանդողներ, կազմակերպիչներ, վերապատրաստվողներ

Ժամանակահատվածը` հոկտեմբերի 24֊28

Նպատակը` տարածքի խնամք, բարեկարգում, աշնանային ծառատունկ, էտ`ձևավորման նպատակով։

Ընթացքը` աշնանային այգին, բացի գեղեցկությունից, իր հետ բերում է նաև տարբեր աշխատանքներ։ Այս շրջանում այգում նախատեսում ենք հետևյալ աշխատանքները.

  1. տերևների մաքրում
  2. կարմիր ավազի տարածում համապատասխան վայր
  3. ծառատունկին ընդառաջ` փոսերի նախապատրաստում
  4. ավելորդ, չորացած ճյուղերի էտ
  5. աշնանային ծաղկատունկ

Արդյունքը` բարեկարգ, խնամված այգի

Автор:

Ողջույն, բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Շուշան Ալեքսանյանն եմ, բնագետ, սիրում եմ այն ամենը ինչ կապված է բնության հետ և այդ սերը փորձում եմ փոխանցել իմ սովորողներին: Շատ եմ սիրում նաև ճամփորդել, սովորել և սովորեցնել:

Оставьте комментарий