Մասնակիցներ՝ 4֊5֊րդ դասարանի ճամբարականներ
ժամկետը՝ հունվարի 9֊27
Նպատակը՝ բնագիտական հետքրքիր խաղերի ստեղծում
Ընթացքը՝ սովորողները փորձելու են ստանալ բնագիտական խաղեր տարբեր ձևաչափերով՝ համակարգչային, թղթային, խաչբառային, լոտոյի տեսքով և այլն։ Բոլոր հարցաշարերի հիմքում պետք է լինեն բնագիտական հարցեր։ Խաղերի ստեղծումը փուլերով է լինելու.
1.փուլ֊կազմում ենք հարցաշար
2.փուլ֊աշխատում ենք խաղի ստեղծման վրա
3.փուլ֊խաղում ենք ընկերների հետ
Արդյունքը՝ գիտելիքների ձեռքբերում, տրամաբանության զարգացում, ինքնակրթության հնարավորություն, մասնակցություն բնատեխնիկական ստուգատեսին։
Սովորողների ստեղծած խաղերը