Рубрика: Ձմեռային ճամբար, Նախագծեր, Բնագիտատեխնիկական ստուգատես

Բնագիտական խաղերի ստեղծում

Մասնակիցներ՝ 4֊5֊րդ դասարանի ճամբարականներ

ժամկետը՝ հունվարի 9֊27

Նպատակը՝ բնագիտական հետքրքիր խաղերի ստեղծում

Ընթացքը՝ սովորողները փորձելու են ստանալ բնագիտական խաղեր տարբեր ձևաչափերով՝ համակարգչային, թղթային, խաչբառային, լոտոյի տեսքով և այլն։ Բոլոր հարցաշարերի հիմքում պետք է լինեն բնագիտական հարցեր։ Խաղերի ստեղծումը փուլերով է լինելու.

1.փուլ֊կազմում ենք հարցաշար

2.փուլ֊աշխատում ենք խաղի ստեղծման վրա

3.փուլ֊խաղում ենք ընկերների հետ

Արդյունքը՝ գիտելիքների ձեռքբերում, տրամաբանության զարգացում, ինքնակրթության հնարավորություն, մասնակցություն բնատեխնիկական ստուգատեսին։

Սովորողների ստեղծած խաղերը

Դավիթ Մովսիսյան

Արթուր Մկրտչյան

Ավետիս Հարությունյան

Նարեկ Ղարիբյան

Էրիկ Աբգարյան

Արևիկ Մարտիրոսյան

Автор:

Ողջույն, բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Շուշան Ալեքսանյանն եմ, բնագետ, սիրում եմ այն ամենը ինչ կապված է բնության հետ և այդ սերը փորձում եմ փոխանցել իմ սովորողներին: Շատ եմ սիրում նաև ճամփորդել, սովորել և սովորեցնել:

Оставьте комментарий