Рубрика: Ոսումնական նախագծային ճամբար 2024, Բնագիտատեխնիկական ստուգատես

Բնագիտատեխնիկական ստուգատես 2024-ի երկրորդ շաբաթվա ամփոփում

Ինչպես արդեն տեղեկացրել էինք, բնագիտատեխնիկական ստուգատես 2024-ի երկրորդ շաբաթը հայտերի ընդունման շաբաթ էր, որը կշարունակվի նաև մյուս շաբաթ։ Այս շաբաթ կրտսեր դպրոցից ունեցել ենք մինչ այժմ 163 հայտ, որից 52-ը՝ Արևմտյան դպրոցից է։ Հայտերը ստուգվել են սովորողների և իմ կողմից, առավել ակտիվ մասնակից է Արամ Տոնոյանը։ Արդյունքում ընտրվել են մի քանի մասնակից։ Ներկայացնում եմ ընտրվածները․

Դավիթ Խաչատրյան 4-2 դասարան
Արտեմ Ռաֆաելյան 4-2 դասարան
Լիզա Մելիքյան 4-2 դասարան
Եվա Գասպարյան 5-3 դասարան
Մարգարիտա Ղորղանյան 3-4 դասարան

Автор:

Ողջույն, բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Շուշան Ալեքսանյանն եմ, բնագետ, սիրում եմ այն ամենը ինչ կապված է բնության հետ և այդ սերը փորձում եմ փոխանցել իմ սովորողներին: Շատ եմ սիրում նաև ճամփորդել, սովորել և սովորեցնել:

Оставьте комментарий