Рубрика: Նախագծեր, Պարտիզապուրակային գործ

Այգեգործական աշխատանքներ 2024

Մասնակիցներ` երկարացված օրվա կազմակերպիչներ, ուսուցչի օգնականներ, ճամբարականներ

Վայրը` Արևմտյան դպրոց

Ժամանակահատվածը` մարտի 25֊29

Նպատակը` բարեկարգել դպրոց֊պարտեզի այգին

Նախատեսված աշխատանքներ`սիզախոտի ցանք ներքին բակի մուտքի աջ և ձախ հատվածումներում, նաև այն հատվածներում, որտեղ խոտը վնասված է, ներքին բակի վարդերի պուրակի համալրում , տնկած թփերի, ցանած սերմերի, սենյակային բույսերի խնամք

Աշխատանք ըստ օրերի.

25.03

10։00-11։20՝ այգեգործական աշխատանքներ, սիզախոտի ցանք մուտքից դեպի աջ ընկած հատվածում, նաև այն մասերում, որտեղ խոտը վնասված է, թփերի տունկ, սենյակային բույսերի խնամք

26.03

11։20-12։20՝ այգեգործական աշխատանքներ, սիզախոտի ցանք մուտքից դեպի ձախ ընկած հատվածում, նաև այն մասերում, որտեղ խոտը վնասված է, նորատունկ թփերի ջրում։

27.03

10։00-11։20՝ այգեգործական աշխատանքներ, վարդատունկ 2֊4 տարեկանների հետ(Մարիաննա Դարբինյան և ընկերներ)

28.03

10։00-11։20՝ այգեգործական աշխատանքներ, վարդատունկ 2֊4 տարեկանների հետ(Արև Ուզունյան և ընկերներ)

29.03

10։00-11։20՝ այգեգործական աշխատանքներ, վարդատունկ 2֊4 տարեկանների հետ(Աղավնի Վանյան և ընկերներ)

Արդյունքը` խնամված տարածք

Автор:

Ողջույն, բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Շուշան Ալեքսանյանն եմ, բնագետ, սիրում եմ այն ամենը ինչ կապված է բնության հետ և այդ սերը փորձում եմ փոխանցել իմ սովորողներին: Շատ եմ սիրում նաև ճամփորդել, սովորել և սովորեցնել:

Оставьте комментарий