Рубрика: Նախագծեր

Ճանաչում, հավաքում ենք ուտելի կանաչիներ

Մասնակիցներ՝ սեբաստացի ճամփորդներ

Ժամանակահատվածը` մայիսի 9֊11

Նպատակը՝ ճանաչել ուտելի և օգտակար կանաչիները, կիրառել առօրյայում, քանի որ գարնան այս շրջանում վիտամինների մեծ աղբյուր են հանդիսանում հենց կանաչիները

Ընթացքը՝ ճամփորդության ընթացքում շրջապատող տարածքից Արուճից ու Հարթագյուղից, հավաքել ուտելի կանաչիներ` եղինջ, ավելուկ, որը դպրոցում կօգտագործեն տեխնոլոգիայի խոհարարական խմբի սովորողները։

Արդունքը՝ կանաչիների մասին գիտելիքների փոխանցում, ճանաչում, դրանց նշանակության մասին մարդու օրգանիզմի համար տվյալների ուսումնասիրում։

Տեսաֆիլմում երջում է կատարած աշխատանքի մի փոքի մասը.

Автор:

Ողջույն, բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Շուշան Ալեքսանյանն եմ, բնագետ, սիրում եմ այն ամենը ինչ կապված է բնության հետ և այդ սերը փորձում եմ փոխանցել իմ սովորողներին: Շատ եմ սիրում նաև ճամփորդել, սովորել և սովորեցնել:

Оставьте комментарий