Рубрика: Նախագծեր, Uncategorized

Էկզոտիկ մրգերի սերմնացան.

th

Հունվար ամսվա նախագիծ

 

Վայրը՝ Հարավային և Արևմտյան դպրոցներ

Ժամկետը՝ մեկ ամիս-մեկ տարի

Նպատակը՝ փորձելու ենք սերմերից ստանալ այնպիսի բույսեր, որոնք Հայաստանում տարածված չեն, կամ ընդհանրապես չկան: Սերմերը կլինեն տարբեր չափերի, տարբեր կարծրության, կունենան տարբեր ծլողունակություն: Կիմանանք, սերմը ինչի հաշվին է ծլում և ինչի հաշվին մեծանում: Կսովորենք սերմի կառուցվածքը:

Ընթացքը՝ Ամանորի ընթացքում սովորողները հավաքելու են էկզոտիկ մրգերի սերմեր, դա կլինի իրենց տան մրգերը կամ բարեկամների տանը համտեսած մրգերի սերմերը, որից հետո այդ սերմերը ցանելու ենք դպրոցում՝ լինելով հետևողական: Նշվելու է ցանելու, ծլելու օրերը:

Արդյունքը՝ մեր դպրոցի բույսերը կհամալրվեն նոր տեսակներով, իսկ ընթացքը կերևա սովորողների բլոգներում:

Հ.Գ. Սիրելի սովորողներ, լավ կլինի իմանաք նաև այն բույսի անունը, որի սերմը բերելու եք, գրանցեք ինչ-որ տեղ չմոռանալու համար:

 

Автор:

Ողջույն, բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Շուշան Ալեքսանյանն եմ, բնագետ, սիրում եմ այն ամենը ինչ կապված է բնության հետ և այդ սերը փորձում եմ փոխանցել իմ սովորողներին: Շատ եմ սիրում նաև ճամփորդել, սովորել և սովորեցնել:

Оставьте комментарий