Рубрика: Ճամբար, Ճամփորդություն, Uncategorized

Ուսումնական ճամփորդություն.Ողջաբերդ-Չարենցի կամար

Մասնակիցներ` 4-5-րդ դասարանցիներ

Վայրը` Ողջաբերդ` Չարենցի կամար

Նպատակը՝ Ձմեռային մարզական խաղեր

Հունվարյան ճամբարի ընթացքում իրականացնելու ենք ձմեռային մարզական խաղեր` դահուկ, սահնակ, գլորումներ, գլուխկոնծիներ:

Ձմեռային ճամբար նախագծի շրջանակներում արշավում ենք Ողջաբերդ-Չարենցի կամար: Այն գտնվում է Գառնի տանող ճանապարհին, Ողջաբերդ գյուղի մոտ 1500 մետր բարձրության վրա:  1957 թվականին կանգնեցվեց  ճարտարապետ Ռաֆայել Իսրայելյանի «Հանգստի կամար» կոչվող հուշարձանը, նվիրված հայ մեծանուն բանաստեղծ Եղիշե Չարենցին:  Կամարի վրա փորագրված են Եղիշե Չարենցի խոսքերը` նրա և ողջ հայ ժողովրդի կողմից պաշտելի Արարատ լեռան մասին: Այդ պատճառով էլ հուշակոթողը ժողովրդի կողմից առավել հայտնի է «Չարենցի կամար» անունով: Այստեղից վեհաշուք Արարատը տեսանելի է օրվա բոլոր ժամերին:

Մասնակիցը պետք է ունենա՝

  • օրապահիկ-բրդուճ
  • թեթև ուսապարկ
  • գլխարկ
  • սպորտային հագուստ, հարմարավետ կոշիկներ
  • ջուր-ջրաման
  • բլոգներում հրապարակած նյութ-տեղեկություն

Автор:

Ողջույն, բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Շուշան Ալեքսանյանն եմ, բնագետ, սիրում եմ այն ամենը ինչ կապված է բնության հետ և այդ սերը փորձում եմ փոխանցել իմ սովորողներին: Շատ եմ սիրում նաև ճամփորդել, սովորել և սովորեցնել:

Оставьте комментарий