Рубрика: Նախագծեր

Գետը քաղաքում

ՀՀ գետրը էկո-նախագծի շրջանակում առանձնացնում, ուսումնասիրում, թափառում ենք Հրազդան գետի տարբեր հատվածներով:

Տևողություն՝ շուրջտարի:

Նախատեսված է 4-5-րդ դասարանի սովորողների համար:

Նպատակը՝

  • Թափառումներ Հրազդան գետի տուտից-տուտ. ակունքից՝ Սևանա լիճ — գետաբերան՝ Արքսավան՝ Արաքս և Հրազդան գետերի միախառնման վայր: Քաղաքային թափառումներ: Քայլարշավներ գետի հոսանքն ի վեր և հակառակը:
  • Տարբեր ինֆորմացիոն աղբյուրներից՝ համացանց, դասագիրք, գեղ. գրականություն, Հրազդան գետի մասին տեղեկություններ
  • Տպավորություններ. գետին հանդիպելուց առաջ և հետո
  • Գետի նկարագրություն աբովյանական բարբառով
  • Էկո նախագծեր — գետի հովտի մաքրում

Автор:

Ողջույն, բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Շուշան Ալեքսանյանն եմ, բնագետ, սիրում եմ այն ամենը ինչ կապված է բնության հետ և այդ սերը փորձում եմ փոխանցել իմ սովորողներին: Շատ եմ սիրում նաև ճամփորդել, սովորել և սովորեցնել:

Оставьте комментарий