Рубрика: Նախագծեր, Պարտիզապուրակային գործ, Uncategorized

Պարտիզապուրակային աշխատանքներ

21469440_885196811636716_1341175092_n

Մասնակիցներ՝ Հարավային և Արևմտյան դպրոցի 4-5րդ դասարանի սովորողներ

Ժամկետը՝ ապրիլամիս

Նպատակը՝ Դպրոցի այգիների բարեկարգում

1.տնկված ծառերի խնամք

2.վարդերի սածիլների խնամք

3.տեղափոխած  դդմի սածիլների խնամք

4.քարափում լանջի ստեղծման մաքրման, վարդերի ջրման աշխատանքներ կիրականացվեն

5. էկզոտիկ մրգերի սածիլների խնամք:

Արդյունքը՝ կունենանք

1.մեր աճեցրած դդումները, որոնք կօգտագործենք Ղափամայի ծեսի ժամանակ

2.բարեկարգ ուսումնական քարափ

3.էկզոտիկի մրգերի ծառեր

 

Автор:

Ողջույն, բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Շուշան Ալեքսանյանն եմ, բնագետ, սիրում եմ այն ամենը ինչ կապված է բնության հետ և այդ սերը փորձում եմ փոխանցել իմ սովորողներին: Շատ եմ սիրում նաև ճամփորդել, սովորել և սովորեցնել:

Оставьте комментарий