Рубрика: Նախագծեր, Uncategorized

Թափոնների տեսակավորում

d5a5d5a5d5a5d5a5d5a5d5a5d5a5

Մասնակիցներ՝ տարատարիք սովորողներ, ընտանիքներ, դասավանդողներ, ցանկացողներ

Ժամանակահատվածը՝ անժամկետ

Նպատակը՝ նվազեցնել աղբը, տեսակավորել թափոնը, հանձնել վերամշակման, թափոնին տալ տեխնոլոգիական լուծում, որևէ օգտակար բան պատրաստել, նախագծում ներգրավել սովորողների, բնակիչների։

Ընթացքը՝ Սովորողները՝ ներգրավելով ընտանիքի անդամներին, տանից բերում ենք այն ամենը ինչը կարելի է երկրոդային մշակաման ուղարկել, օրինակ՝ թուղթ, ստվարաթուղթ, պլաստիկե շշեր, մարտկոցներ:

Արդյունքը՝ պարբերաբար լուսաբանում բլոգներում

 

Автор:

Ողջույն, բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Շուշան Ալեքսանյանն եմ, բնագետ, սիրում եմ այն ամենը ինչ կապված է բնության հետ և այդ սերը փորձում եմ փոխանցել իմ սովորողներին: Շատ եմ սիրում նաև ճամփորդել, սովորել և սովորեցնել:

Оставьте комментарий