Рубрика: Հաշվետվություն

Փետրվար ամսվա հաշվետվություն

Ճամփորդություն- Երկրաբանական թանգարան, 5-1 դասարան, Արևմտյան դպրոց

Ճամփորդություն- Երկրաբանական թանգարան, 5-2 դասարան, Արևմտյան դպրոց

Ճամփորդություն-4-1 դասարան, Արևմտյան դպրոցՃամփորդությամբ ուսուցում. Չարենցի կամար, Գեղարդի վանք, Գառնիի տաճար

Ճամփորդություն-4-3 դասարան, Արևմտյան դպրոց Ճամփորդությամբ ուսուցում. Չարենցի կամար, Գեղարդի վանք, Գառնիի տաճար

Նախագիծ-Տնկում ենք ծաղիկների սածիլներ

Նախագիծ-Կտրոնով բազմացում

Նախագիծ-Ծաղիկների սերմնացան

Հեռավար սովորողներ․ փետրվար

Ստուգել եմ ֆլեշմոբի 75 աշխատանք, որից

44֊ը` Արևմտյան դպրոցից

31֊ը` Հարավային դպրոցից

Автор:

Ողջույն, բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Շուշան Ալեքսանյանն եմ, բնագետ, սիրում եմ այն ամենը ինչ կապված է բնության հետ և այդ սերը փորձում եմ փոխանցել իմ սովորողներին: Շատ եմ սիրում նաև ճամփորդել, սովորել և սովորեցնել:

Оставьте комментарий