Рубрика: Նախագծեր, Ուսումնական ջերմոց-ջերմատուն, Uncategorized

Ապրիլի 1-5 նախագծեր, ամփոփում

Ուսումնական ջերմոց-ջերմատուն նախագծի շրջանակներում աշխատանքներն արդեն սկսվել են և ավելի ակտիվ ընթացք կստանան ապրիլին:

Ապրիլի 1-5-ը նախատեսվում են հետևյալ աշխատանքները, որին մասնակից կլինեն նաև Հարավային դպրոցի սովորողները

  • 30 սմ հաստությամբ հողի հեռացում
  • հեռացված մասերում գոմաղբի տեղափոխում
  • լցված գոմաղբի ջրում
  • սահմանների գծում
  • պարարտ հողի ավելացում

Արդյունքը՝ ստորև

Պարտիզապուրակային գործունեություն                  Արդյունքը հետևյալ հղումով

Կալիֆոռնիական որդեր         Արդյունքը հետևյալ հղումով

Թափոնների տեսակավորում՝   Արդյունքը հետևյալ հղումով

 

 

 

Автор:

Ողջույն, բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Շուշան Ալեքսանյանն եմ, բնագետ, սիրում եմ այն ամենը ինչ կապված է բնության հետ և այդ սերը փորձում եմ փոխանցել իմ սովորողներին: Շատ եմ սիրում նաև ճամփորդել, սովորել և սովորեցնել:

Оставьте комментарий